Hier vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Altijd gratis verzending binnen Nederland
Voor 14 dagen bedenktijd
Op werkdagen vóór 16:00 besteld = morgen in huis
Hier vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Mits u op werkdagen voor 16:00 uur besteld wordt de bestelling binnen Nederland normaal gesproken de volgende dag bezorgt. Bestellingen die gedaan zijn in het weekend en maandag voor 16.00 uur worden op dinsdag geleverd. Leverbaarheid en externe factoren zoals drukte bij PostNL kunnen soms voor enkele dagen vertaging zorgen.
Binnen Nederland is de bezorging altijd gratis. Voor verzendingen buiten Nederland rekenen wij verzendkosten. Kijk hier voor meer informatie.
U krijgt een email van PostNL met een track & trace link. U kunt de track & trace link ook vinden in uw account.
Als u de schoenen terugstuurt krijgt u het aankoop bedrag weer terug gestort op de rekening waarmee u betaald heeft.
Ja, de verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. U mag de schoenen (normaal gesproken) ook terugbrengen in een van onze winkels. (door de huidige lockdown is dit helaas niet mogelijk).
Als er iets mis ging met de betaling kunt u de bestelling opzoeken in uw account. Daar kunt u alsnog de betaling doen door op "betalen" te klikken.
U kunt in uw account aangeven wat u terugstuurt en uw retour aanmelden.
Ja, het is niet verplicht om een account aan te maken. Het is alleen wel heel erg handig. U kunt uw adressen beheren en uw bestellingen inzien.
Mogelijk waren niet alle producten vanuit één locatie leverbaar. Uw bestelling is dan gesplitst in meerdere orders. U kunt deze inzien in uw account. Elke order heeft zijn eigen status en track & trace zodat u kan zien wat er nog onderweg is. Als u toch twijfelt kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Mogelijk zijn onze e-mails door uw spamfilter tegengehouden. Afhankelijk van uw e-mailclient en instellingen kunnen deze in een spamfolder of reclamefolder terecht zijn gekomen. U kunt altijd de status en track & trace van uw bestellingen terugvinden in uw account.
Waarschijnlijk is de schoen die u bestelde het laatste paar. Deze is nu tijdelijk niet beschikbaar in afwachting van uw verdere bestelling en/of betaling. U kunt uw onafgemaakte bestelling terugvinden in uw account en daar alsnog verder afmaken en betalen.
We werken hard aan de kinderziektes die zich nog hier en daar voordoen. De meeste problemen kunt u echter oplossen door uw browsergeschiedenis en dan vooral cookies en cachebestanden te wissen.
Maandag | 13:00 - 18:00 |
Dinsdag | 09:30 - 18:00 |
Woensdag | 09:30 - 18:00 |
Donderdag | 09:30 - 18:00 |
Vrijdag | 09:30 - 18:00 |
Zaterdag | 09:30 - 17:00 |
Zon- en feestdagen gesloten
goede vrijdag, pakjesavond, kerstavond en oudejaarsavond sluiten wij om 17.00 uur